Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

Paczkomaty InPost
Kurier InPost

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

bezpieczna płatność elektroniczna (przelewy24)
przelew tradycyjny

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Odbiór osobisty jest możliwy w sklepie stacjonarnym w Białymstoku przy ul. 42 Pułku Piechoty 72G (lok. U4), po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (+48 501309104) lub mailowym (sklep@besemi.pl).

 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie, niestety nie ma takiej możliwości. Możemy jednak wystawić fakturę bez VAT (tzw. faktura – rachunek). W tym celu skontaktuj się przez email: sklep@besemi.pl lub telefonicznie: +48 501309104.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 501309104, ewentualnie mailowo: sklep@besemi.pl

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 501309104, ewentualnie mailowo: sklep@besemi.pl.

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancja trwa 24 miesiące od daty zakupu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (lub fakturę bez VAT) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 501309104.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 501309104 lub mailowo: sklep@besemi.pl

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.